פרטים

סגולה מופלאה

להינצל מכל צרה וצוקה מביא מרן החיד"א זי"ע בספרו 'שם הגדולים' (ערך מהר"ם אלשיך) שהיא על ידי השתדלות וסיוע בהפצת חידושי של גדול בתורה וביראה.

ומספר שם אשר בתקופת הטבח וההריגות ביהודי מדינת פולין לפני כ-400 שנה, השתדל יהודי מסויים בהפצת חידושי תורתו ודרושותיו של רבינו משה אלשיך זי"ע, וזכה שהאלשיך הקדוש התגלה אליו בהקיץ והצילו מתוך ההפכה.

ענין זה חשיבות ערכו עולה שבעתיים, כאשר המדובר הוא בחיבור המונח בקרן זוית שאין לו גואל שידפיסנו ויוציאו לאור עולם. ואכן הזדמנות מיוחדת זו הקרו לפנינו עתה עם הדפסת חיבור מיוחד במינו על התורה והמועדים, אוצר בלום של דרושים נפלאים המפיקים לקח טוב ותוכחת מוסר ומידות טובות, כתובים בסגנון נאה ומושך את הלב, היוצא לאור לראשונה מתוך כתב -יד של אחד מגדולי הדור הקודם שנהרג על קידוש השם בשנות השואה יחד עם כל בני משפחתו הי"ד, ולא נשאר מהם שום זכר זולת כתב-יד זה.

הספר כבר ערוך ומעומד וממש מוכן להדפסה.

על כן כל בעל רגש נלהב החפץ להקדיש את שמו על כל הספר או חלקו, וכן כל המעוניין להנציח שמות קרובים וידידים לעילוי נשמתם, או לזכות בברכה רפואה וישועה קרובה, אנא, יואיל בטובו להתקשר אל המוציא לאור בטל' 0548477489 או במייל זה.

ובדאי זכותו הגדולה של בעל המחבר זצ"ל הי"ד תגן לכל המסייע בהוצאת הספר שיתברך באלף המגן בכל משאלות לבבו לטובה ולברכה ברוחניןת ובגשמיות אמן.


יצירת קשר

חנניה
0548477489
ירושלים
מייל: fo05484@gmail.com
סגולה מופלאה