מלכות הפרוכות

 הפרשיות האחרונות בהן אנו עוסקים מספרות את סיפור המשכן וכליו. בין פסוקי תיאור הבנייה אנו מוצאים את עורות התחשים, את יריעות 'שש משזר', ואת עצי השטים וכמובן את הפרוכת היפה שנעשתה מ'תכלת וארגמן ותולעת שני ושש משזר מעשה חושב כרובים' כמתואר בפסוקים.

נדמה כי לא נמצא זמן מתאים מזה להכיר את מפעל מלכות ירושלים הממוקם בבירה העוסק בין השאר בייצור פרוכות לבתי כנסת.
"את הליין החדש של פרוכות ייחודיות התחלנו זה לא מכבר" מספר שמעון שטינברג איש המכירות של המפעל, "היה זה לאחר כעשרים שנה שלנו בתחום הריקמה היהודית, כשהגענו למסקנה כי עם היכולת והידע שלנו אנו יכולים לייצר את הדוגמאות היפות והמשובחות ביותר". ואמנם עיון חטוף בתמונות היפהפיות והססגוניות שבקטלוג הבית מגלים כי אכן מדובר בפריצת דרך בתחום. התמונות ברורות, מרהיבות, וכאילו קוראים לך לנגוע ולמשש את הבד הרך.
 
'מלכות ירושלים' מתגאים בכך כי הם ערוכים לייצר לכל לקוח פרוכת אינדוודואלית בהתאמה. מבין עשרות הדוגמאות המוצגות יכול הלקוח להרכיב לעצמו את הפרוכת החלומית הפרטית שלו.
 
על אף הקונוונציה השלטת בפרוכות המציגה 'שערים' דקורטיביים על הפרוכת אפשר ב'מלכות' לצייר על הפרוכות כל דבר. כל דרישה נענית בהסכמה. מבטיח שמעון. הנה כעת, הוא מספר, ישנה הזמנה לשרטוטו, כלומר לרקמתו של בית המקדש על פרוכת [ראה סקיצה בהמשך]. בניית המודל הינה לפי דרישת הלקוח, ואין זה משנה אם הוא חסידי, ליטאי, ספרדי, או דתי לאומי. "יש לנו מענה לכולם" מבטיחים במלכות.
 
ממה עשויה הפרוכת? מלבד החוטים הצבעוניים כוללת הפרוכת גם חומר קטיפה המיובא ישירות מגרמניה. השילוב של הקטיפה, הבד, והחוטים הססגוניים נעשים על ידי מכונות גדולות מן המתקדמות בתחומן. בין הלקוחות של 'מלכות' ניתן למצא בתי כנסת רבים בארץ ובעולם. חסידויות גדולות ומוכרות כמו בעלז, סאטמער, חב"ד ועוד מפארים את בית הכנסת שלהם בפרוכות מבית 'מלכות', גם בבתי כנסת ברחבי העולם כמו בשוויץ, ארה"ב ואפילו בשנחאי ובסין ניתן למצא את הפרוכות הייחודיות.
 
מנכ"ל המפעל משה ראטה, מוותיקי המומחים בתחום, מספר כי בימים אלו מוקם במפעל חדר תצוגה מרהיב בו תוצג מיטב הקולקציה של המפעל. 
חשוב לציין כי מלבד פרוכות מתעסקים ב'מלכות' בכל הספקטרום הרחב השייך לתחום ה'רקמה היהודית', מפרוכות המשמשות כ'חופה' בחתונות, מעילים לספרי תורה, כיסויים ל'במות', ועד לתיקים לטליתות ותפילין, מפות חגיגיות לשבת לחג ולליל הסדר.
למזמינים דרך אתר 'איגוד בתי הכנסת' מובטחת הנחה של 5%
 
ליצירת קשר
שמעון שטיינברג
מנהל מכירות
טלפון: 0527661049
כתובת מייל: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.