הכנסת ספר תורה ע"י ארגון אילת השחר

עשרות אלפי משתתפי מיזם 'חברותא' מבית 'איילת השחר' משתמשים מידי יום ביומו במכשיר הסלולר שברשותם והם מקיימים באמצעותו חברותא טלפונית.

לצד התורה שבעל פה, בארגון 'איילת השחר' קיבלו השנה בקשה מפתיעה במייל מרגש מוועד העובדים של חברת פלאפון לקיים גם את התורה שבכתב, על פי המייל, וועד העובדים יוזם הקמת חדר תפילה במשרדי החברה ומשווע לספר תורה, כשעל החתום מנהל וועד עובדי פלאפון.

לימים התברר שיו"ר וועד העובדים, מר ברק לוי, נטל חלק בהכנסת ספר התורה של 'איילת השחר' במכללת בית ברל שנה קודם לכן, ואז גמלה בליבו החלטה שאם ספר תורה טוב לבית ברל זה טוב גם להם.

ראשי הארגון ביקרו במשרדי החברה בגבעתיים שם התברר להם שמידי יום פוקדים את המקום כ-1,000 עובדים. "תוך כדי שיחות קצרות עם עשרות עובדים במסדרון, בחדרים ובמעלית חשנו את הצמא והצורך האמיתי בספר תורה".

השבוע בהשתתפות הרב הראשי לישראל הרב דוד לאו מנכ"ל החברה מר רן גוראון ויו"ר מפעל הקירוב הגדול 'איילת השחר' הרב שלמה רענן, הוכנס ברוב פאר והדר ספר התורה.

ספר התורה הוכנס עם מספר תקנות, תקנה ראשונה: מידי שני וחמישי בתפילת מנחה יקראו בתורה.

תקנה שניה כל עובד בחברה יוזמן ביום ההולדת שלו לעלות לתורה ואם יש צורך גם לחגוג את בר המצווה.

יממה לאחר מכן התבשרו ב'איילת השחר' כי ההתרגשות בקרב ההנהלה והעובדים כה גדולה שנכון לשנה הקרובה ייפתחו בתי כנסת ב-4 המרכזים הנוספים של החברה ברחבי הארץ.