טיפול בגינה בשמיטה

מה בדיוק תעשה עם הגינה שלך בשמיטה?

בימים אלו הפיק ארגון "איילת השחר" סרטון הדרכה מדהים שנותן לכל אחד את התשובות הכי פשוטות והכי מדויקות איך מטפלים נכון בגינה בשנת השמיטה.

השנה הבאה, שנת תשע"ה היא כידוע שנת שמיטה. האם זה אומר משהו עבור הישראלים שגרים בערים או כל מי שלא עוסק בחקלאות? אם אתה גנן או אפילו אם רק יש לך גינה יפה סביב הבית, הפרטי או המשותף. התשובה היא בהחלט, כן.

בסרט מרהיב ומרתק פורסים ראש בית המדרש הגבוה להלכה בהתיישבות, הרב יוסף אפרתי שליט"א יחד עם אנשי מקצוע מהשורה הראשונה בתחום הגינון את האפשרויות והדרכים שבהם ניתן גם לשמור את הגינה יפה, וגם לשמור את השמיטה כהלכה.

הסרט הופק על ידי ארגון "איילת השחר" המקיים פעילות להעמקת הזהות היהודית בכל רחבי הארץ, בערים, במושבים ובקיבוצים. ומפעיל את מערך "חברותא" שמחבר כ20.000 ישראלים ללימודי תוכן יהודי. מנהלי הארגון זיהו את חוסר המידע והמודעות לנושא והחליטו להפיק את הסרט שהושקעו בו משאבים רבים, תכנון קפדני ומחשבה רבה.

עורכי הסרט מדגישים שבשונה מהתחום הרחב של שמירת השמיטה בו ישנם דעות וגישות שונות, בכל הנוגע לגינות נוי לא קיימת אפשרות של מכירה או כל היתר אחר ולכן ישנה חשיבות מיוחדת להדרכה מקצועית והלכתית שתיתן מענה לקהלים נרחבים ומגוונים.

 

 

ניתן לצפות בסרט באתר מיוחד שכתובתו  shmita.org.il

או לקבל חינם באימייל This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.